mandag den 3. januar 2011

Det nye år 2011

I 2010 besluttede jeg at opstarte mit eget firma. Jeg har flere ideer liggende i computeren, og der har de ligget meget længe. Så skulle de ud i lyset og afprøves, var det nu. Nu leger jeg iværksætter, og det er en ganske stor udfordring. Spændende. På nuværende tidspunkt kan jeg ikke sige, om noget af det overhovedet vil lykkes. Mit firma hedder : KUPPI.. Kreativitet, udvikling, proces, produkt og innovation.
Det er spændende at lære forskelligt. Jeg har  benyttet mig af forskellige gratis sider. Amino har været en af de sider, der er gode for nystartede. Jeg har også været på det gratis SKAT kursus.
En fattig iværksætter må benytte sig af de gratis informationer, der er til rådighed. Det er en fantastisk hjælp. Man føler sig ikke alene, og der er meget viden, der gratis kan hentes.
Hvad laver mit firma ? Ja først er der de ideer der skal afprøves. Den ene er et bæredygtigt Hotel. Det andet er Garbage decoration. Der er flere, men lige nu er det dem der er under lup.
Men derudover har jeg en masse erfaring, kompetencer og ideer indenfor skoleudvikling og ledelse.
Jeg har som selvstændig undervist Sosu personale i tegnsprog. Det var min første indtægt .. wuhu...

Mine mål for 2011 er :
Afgørelser for de to ideer der er under lup.
At mine erfaringer og viden anvendes indenfor rådgivning, undervisning og konsulentvirksomhed.
At jeg udvikler min forretningsmæssige viden.

Et spændende arbejdsår er startet, og jeg ser frem til nye udfordringer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar